2 Haziran 2013 Pazar

Bugün günlerden pazar
Bugün beni güneşe çıkardılar diyordu Nazım usta, güzel ve güneşli bir pazar gününü anlatırken..
Evet bugün günlerden pazar ama ben güneşe bile çıkmadım:)
Evde tembellik yaptım, birde yapımı devam eden bebek odası minyatürümün, benim mükemmeliyetçiliğimin hezimetine uğrayan bebek pusetini dağıtıp yeniden yaptım.
Henüz resimlerini çekmedim çünkü geçen hafta telefonumun ani bir kararla duş alası tuttu, kendisi bir kova paspas suyunun içerisinde serinlemek isteyince artık kamerası çalışmıyor.
ben yine de bloğu resimsiz bırakmayayım diyorum eskilerden bir kaç parça koyuyorum :))

bu güzel pazar günü dışarılarda dolaşmadım ama benim minyatür bahçede dolaştım birazcık tabi..




1 yorum:

  1. harikalar ! ellerinize ve yüreğinize sağlık .. kullandığınız malzemeler hakkında biraz detay verebilirmisiniz ?

    YanıtlaSil